Zakres obsługi Biura Rachunkowego SYDON w ramach
stałej umowy o współpracy
Zakres obsługi bieżącej:
- 1. Prowadzenie zapisów w księgach rachunkowych
- 2. Prowadzenie ewidencji VAT
- 3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- 4. Prowadzenie ewidencji wyposażenia
- 5. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do US
- 6. Wykonanie zeznania rocznego
- 7. Sporządzanie sprawozdań statystycznych
Zakres obsługi kadrowo-płacowej:
- 1. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami
- 2. Sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji do US i ZUS
- 3. Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników
- 4. Rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych z PFRON
- 5. Sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników
- 6. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach
- 7. Sporządzanie raportów i analiz dotyczących wynagrodzeń